Alior Bank ruszył z kampanią promującą Pożyczkę z Mikrokosztami

Wszyscy mamy swoje marzenia, mniejsze lub większe, jednak bez względu na ich wielkość, by je zrealizować, nie powinny nas już ograniczać możliwości finansowe. Alior Bank w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Marzenia” przekonuje, że już teraz klienci banku mogą je urzeczywistnić dzięki Pożyczce z Mikrokosztami, z której mogą skorzystać m.in. bezpiecznie „bankując” za pośrednictwem bankowości internetowej, czy mobilnej Alior Banku.

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku ma zachęcić klientów do realizacji ich marzeń i pasji. Bank, dzięki przygotowanej ofercie pożyczki z niskimi kosztami, umożliwia klientom natychmiastowe działanie, dzięki czemu mogą oni od razu przeznaczyć pożyczkę na dowolny cel, przybliżający ich do zrealizowania swoich marzeń, choćby np. nauki nowych umiejętności.

W ramach oferty Alior Bank proponuje klientom niskie koszty miesięczne pożyczki, gdzie średni miesięczny koszt za każdy pożyczony 1 tys. zł wynosi zaledwie 6 zł. Dzięki temu klienci mogą indywidualnie oszacować miesięczne koszty pożyczki i zdecydować się na wybór takiej kwoty, na którą obecnie mogą sobie pozwolić. Klienci będą mogli liczyć na finansowanie w wysokości do 70 tys. zł na okres 4-5 lat (RRSO 13,65%).

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku „Marzenia” oprócz internetu, sieci sprzedaży i działań digitalowych obejmuje także telewizję. Emisję spotów w TV można obejrzeć do 6 grudnia br.

Spot reklamowy

Szczegóły dotyczące oferty Pożyczki z Mikrokosztami dostępne są m.in. na stronie internetowej Alior Banku.

***

* Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla Pożyczki z Mikrokosztami VI wynosi 13,65%, całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów): 16 000 zł, całkowita kwota do zapłaty: 21 567,53 zł, oprocentowanie stałe: 6,92%, całkowity koszt pożyczki: 5567,53 zł (w tym prowizja: 2288 zł (14,3%), odsetki: 3279,53 zł), 58 miesięcznych rat (w tym 57 równych rat w wysokości 371,86 zł, ostatnia rata: 371,51 zł). Kalkulacja została dokonana na 2.11.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie.