Awaria w ING

Nie działają strona serwisu transakcyjnego i aplikacja mobilna. W komunikacie na stronie banku czytamy: „Walczymy z poważną awarią. System Moje ING jest obecnie niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem.Nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem”. W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business. Nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej. Występują problemy z płatnościami kartami. Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego jak i w ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash. Ponadto nie działa infolinia banku i mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji.