Bank Pekao to ważny gracz na rynku pożyczek gotówkowych. W minionym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15 proc. do ponad 12 mld zł. Klienci Banku coraz chętniej korzystają z pożyczek online – w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Teraz będą mogli skorzystać z nowej oferty pożyczki, promowanej w drugiej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.
Kampania, która ruszyła 27 marca, w swoim przekazie nawiązuje do wartości promowanych przez Bank Pekao – samodzielności, odwagi i „brania życia za rogi”. Jej bohaterką jest Barbara Wrońska – wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów.
Historia „brania życia za rogi” (nowego motto kampanii reklamowych Pekao) jest w przypadku artystki związana z decyzją o rozpoczęciu solowej kariery po latach gry w zespole. Mimo aktywnego życia rodzinnego i różnych przeciwności losu, Barbara Wrońska wydała w ubiegłym roku swoją pierwszą płytę. Została za nią nominowana do nagrody Fryderyki. W reklamie pożyczki, bank wykorzystuje jej utwór „Nie czekaj”.
– Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła „Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację – mówi Marcin Marjański, dyrektor Departamentu Marketingu, Komunikacji i Badań w Pekao.
Kampania wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych. Klienci nieposiadający pożyczek w Banku Pekao mogą liczyć na promocyjne warunki: 0 proc. prowizji oraz oprocentowanie na poziomie 6,99 proc., (RSSO 7,18 proc.)1) Oferta jest dostępna dla okresów kredytowania do 12 miesięcy oraz pożyczek do 150 tys. zł.
– Nasze pożyczki gotówkowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej sieci placówek oraz dostępności pożyczki online przez telefon czy komputer, docieramy do każdego miejsca w Polsce. Chcemy wspierać realizację planów klientów tu i teraz „idąc im na rękę” z atrakcyjną pożyczką dostępną w najwygodniejszy dla nich sposób – mówi Wojciech Werochowski, odpowiedzialny w Pekao za produkty kredytowe dla klientów detalicznych.
Bank Pekao, jeden z pionierów sprzedaży produktów kredytowych przez kanały elektroniczne, coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie. W minionym roku online i przez aplikację mobilną PeoPay sprzedała się prawie co trzecia pożyczka gotówkowa, a wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne urósł o 59 proc.
– Początek roku 2019 wskazuje na kontynuację tego trendu. Udział kanałów zdalnych w całej sprzedaży nadal rośnie – zauważa Wojciech Werochowski.
Kampania marketingowa pożyczki Pekao obejmuje swoim zasięgiem wybrane media ogólnopolskie i lokalne. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland. W pierwszej edycji kampanii – promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao – udział wziął himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.