Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank 2020”

Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe – Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

 

To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera” w głównej kategorii. Tegoroczne zwycięstwo to dla nas ogromne wyróżnienie. Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych usług. Stawiamy zarówno na bankowość tradycyjną, jak i rozwiązania mobilne – priorytetem jest szybkość i łatwość dostępu do bankowości. Nasze starania są regularnie doceniane zarówno przez Klientów, jak i niezależnych ekspertów, co bardzo motywuje nas do dalszej intensywnej pracy na rzecz prostej i przyjaznej bankowości – powiedział Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.

 

„Złoty Bankier” to jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym. Przyznawane jest przez Klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz oferują produkty najlepiej odpowiadające potrzebom Klientów. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków.

 

Statuetka „Złoty Bank” to nagroda w głównej kategorii za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
W tegorocznej edycji wyróżnienie przyznano na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Grupa audytorów odwiedziła 950 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami 840 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegało podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi.

 

Trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. W tegorocznej edycji rankingu Getin Noble Bank uplasował się również na drugim miejscu w kategorii produktowej. Zespół ekspertów docenił kartę kredytową Getin Banku za parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu.