Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

Choć to zaskakujące, kolor naczynia ma wpływ na nasze wrażenia smakowe. Na przykład gorąca czekolada w beżowym kubku może smakować intensywniej niż ta w białym. W świecie finansów najlepiej smakują możliwości, które daje aplikacja mobilna Banku Millennium. Zaskakuje m.in. szybkością realizacji przelewu na numer telefonu czy łatwością wzięcia pożyczki np. na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Ma wiele przydatnych funkcji i posiada szerokie możliwości personalizacji – można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. Umożliwia logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID. W zakładce Transport w aplikacji znajdziemy możliwość płatności za autostrady bez stania w kolejce i pobierania biletu, płatności za bilety komunikacji miejskiej oraz parkingi.

Aplikacja mobilna Banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. To specjalny przycisk, dostępny w aplikacji mobilnej bez logowania. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem. Pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie – zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.

Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać z produktów kredytowych, kiedy potrzebna jest dodatkowa gotówka i wygodnie załatwić wiele innych spraw.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Więcej informacji o rozwiązaniach dostępnych w aplikacji mobilnej Banku Millennium można znaleźć na stronie https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-biznes.