Prawie 3 mln osób korzysta z aplikacji mobilnej IKO

Aplikacja IKO jest aktywna na ponad 2,9 mln telefonów. Aplikacja IKO służy do obsługi konta – w tym Inteligo – na telefonie. IKO łączy funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności mobilnych BLIK. Nowa wersja aplikacji IKO działa na telefonach z oprogramowaniem iOS, Android, Windows Phone. Aplikacja IKO jest bezpłatna. Można nią dokonywać płatności zarówno w Polsce jak i za granicą. Zarówno aplikacja IKO, jak i płatności mobilne BLIK, zawierają szereg zabezpieczeń. Logowanie do aplikacji IKO wymaga podania kodu PIN nadanego podczas aktywacji aplikacji IKO. Transakcje kodem BLIK zawsze wymagają potwierdzenia – przyciskiem „Akceptuj” lub kodem PIN, natomiast transakcje potwierdzane czekiem BLIK mogą być zrealizowane po potwierdzeniu go hasłem do czeków, które użytkownik aplikacji ustala w bankowości elektronicznej iPKO / Inteligo.