Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem

Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.

13 listopada Provident Polska rusza ze świąteczną kampanią reklamową. Firma przygotowała dwie wersje spotów. Akcja 30’ pokazuje historię listu do Świętego Mikołaja. Mały chłopiec kolorowymi kredkami wypisuje na kartce swoje wymarzone prezenty, wśród których znajduje się czerwony rower, taki sam zegarek, jaki ma jego tata, czy „wyprawowiec na koniec świata”. Choć niektóre prezenty mogą wydawać się trudne do zdobycia, mama chłopca ma plan na spełnienie jego marzeń. Wspólnie z synem wrzuca list do skrzynki. Wkrótce cel udaje się osiągnąć. W Wigilię tata, przebrany za Świętego Mikołaja, przynosi wymarzone prezenty.

Tegoroczna kreacja reklamowa poprzez motyw muzyczny nawiązuje do naszych spotów produktowych. Świątecznego charakteru nadaje jej jednak wyjątkowa aranżacja muzyczna przeboju – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Provident Polska. – Kluczowa jest jednak opowieść, która może przydarzyć się w każdym domu, choć za każdym razem będzie wyjątkowa. Stąd krótka historia, która pokazuje, że spełnianie marzeń najbliższych daje tyle samo radości, co realizacja własnych planów – dodaje.

Spot w wersji 15’, to krótka historia mamy chłopca, która również spełnia swoje świąteczne marzenia. Dzięki pożyczce, kobieta kupuje robota kuchennego, który pomoże jej w przygotowaniu rodzinnej kolacji. W kuchni towarzyszą jej mąż z synem, którzy pomagają w gotowaniu i podjadają świąteczne przysmaki.

https://www.youtube.com/watch?v=By1fc4lIGkQ

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.