Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo

Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną – której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma kredytowa umożliwiająca uzyskanie kredytu lub pożyczki od ręki, w jednej z kilkunastu instytucji będących partnerami platformy (banki i firmy pożyczkowe). Platforma działa na polskim rynku od marca ubiegłego roku. Obecnie Bancovo rozpoczyna kampanię telewizyjną – to milowy krok w rozwoju biznesowym firmy.

Kampania pod hasłem „Inni się starają, Ty już nie musisz” prezentuje Bancovo jako pierwszorzędny wybór w kontekście poszukiwań najlepszej pożyczki – miejsce, w którym nie tylko łatwo porównamy różne oferty, ale i szybko weźmiemy gotówkę.  Sławomir w gwiazdorski i typowy dla siebie sposób przedstawi jak cudownie i miło można wykorzystać swój cenny czas zamiast biegać po bankach. Po to właśnie powstało Bancovo – pozwala klientom angażować się w bardziej ciekawe rzeczy niż poszukiwanie i załatwianie kredytu, który na Bancovo możemy mieć praktycznie od ręki wybierając najlepszą z przedstawionych ofert. Wszystko w jednym miejscu i czasie.

Starający się „inni” to firmy pożyczkowe i banki konkurujące ze sobą, aby udostępnić klientom jak najbardziej korzystną ofertę, a także samo Bancovo, które dzięki zaawansowanej technologii, dba oto, aby uzyskanie kredytu było równie łatwe jak zwykłe zakupy w sklepie internetowym.

Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako wiarygodny i wygodny przewodnik po świecie finansów. Pokazać jak dużo energii i czasu można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy na platformie – mówi Monika Charamsa z Bancovo. – Udowadniamy, że świetnie rozumiemy codzienne potrzeby naszych klientów, stoimy po tej samej stronie co oni, a nasze działania mają na celu maksymalne ułatwienie ich życia – dodaje.

Pierwsza edycja kampanii w TV potrwa do połowy kwietnia 2019 roku. Strategię i kreację przygotowała agencja Start Something założona przez Danutę Nieradę i Paulinę Ufel, film reklamowy wyreżyserował Tomasz Kapuściński.

Cieszymy się z pierwszej kampanii zrealizowanej w naszym modelu pracy z klientami wykorzystującym collective intelligence czyli angażującym potencjał każdego uczestnika do procesu kreatywnego – mówią założycielki Start Something. W ten sposób odkrywamy najlepsze sposoby dojścia do rozwiązań najwyższej jakości.

Spot zaprezentowany będzie w kanałach telewizji naziemnej oraz internetowej (VOD, YouTube). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, część online -performance marketing – planuje i poprowadzi agencja Sales&More.

 

Foto: Materiał Youtube